FAQ1. Ordre håndtering Hvad er status på min ordre? Hvis du ønsker at få en status på din ordre, kan du kontakte kundeservice. Vi besvarer mails indenfor 24 timer. Ringer du på belastede tidspunkter kan du opleve mindre kø på telefonen, men vi ringer dig gerne op hvis du sender en mail med tlf. nr. og evt. spørgsmål, til vores kundeservice Hvorfor handle ved battery-plus.dk? De mest markante fordele ved at handle hos batteryplus: Hvor bliver min ordre af? Så snart du har lavet din bestilling bør du få en ordrebekræftelse på e-mail. Hvis ikke du har modtaget en ordrebekræftelse bør du tjekke din spam mappe. Hvis du stadig ikke kan finde din ordrebekræftelse, bør du kontakte kundeservice for at få bekræftet at din ordre er registreret hos os. Hvis du derimod allerede har modtaget en e-mail om at din ordre er afsendt, skulle du gerne modtage din ordre efterfølgende hverdag. Da transportøren kan være ramt af lokale forsinkelser, bedes du vente minimum 2 dage før du kontakter battery-plus.dk. Hvor og hvornår kan jeg afhente min vare? Vore åbningstider er: Du kan afhente din vare mod at du oplyser ordre nummer. NOTE: Vi holder ikke lukket i industriferien eller mellem jul og nytår, dog kun normale helligdage Kan jeg bestille via. Telefon? Af sikkerhedsmæssige årsager anbefaler vi at du bruger vores online shop til at ligge din bestilling, bl.a. pga. at vi ønsker de rigtige faktura og leverings informationer indtastet og ved betaling med betalingskort er det sikreste at kortoplysningerne indtastes direkte i det sikrede betalingsvindue som fremkommer på siden. Hvis du er forhindret i at ligge ordren online, så hjælper vore kundeservice dig gerne. Kan jeg annullere eller ændre en ordre hvis den ikke er sendt? Alle ordrer bliver pakket afsluttet og håndteret hurtigst muligt, men hvis du har lagt en ordre som du har fortrudt skal ekspederes, så kontakt kundeservice snarest muligt fra kl. 9.00 alle hverdage, så hjælper vi dig gerne. 2. Levering Hvor lang er leveringstiden? Du kan se den forventede leveringstid ud for hver enkelt vare. Hvis du bestiller varer med forskellig leveringstid i samme ordre, vil ordren som standard blive sendt samlet, men hvis du kontakter os pr. mail eller tlf. kan vi lave dellevering og dermed sende over flere omgange uden ekstra omkostninger. Hvad koster levering? fri, 0 shipping gebyr Sender I til udlandet? Ja det gør vi. Du kan se de gældende leveringspriser hos Post Danmark. Hvis ordren skal sendes til et land uden for EU (f.eks. Færøerne, Grønland eller Norge), trækkes den danske moms automatisk fra, inden du gennemfører ordren. Hvornår modtager jeg min restordre?
Hvad gør jeg hvis min pakke er beskadiget? Såfremt du opdager, at dine produkter er beskadiget ved forsendelse eller ved produktionsfejl, bedes du returnere varerne i original emballage sammen med et RMA-nummer. Hvis info@battery-plus.dk har sendt en anden vare end du har bestilt skal du naturligvis ikke betale fragten ved returnering! kontakt kundeservice, så sender vi returpakkelabel. Det sker heldigvis sjældent, men hvis det sker, retter vi fejlen uden ekstra omkostninger for dig. Hvis du selv er kommet til at bestille forkert eller har fortrudt dit køb skal du selv betale fragten, når du returnerer til os. Det er din opgave at sørge for, at varerne er forsvarligt emballeret, når du returnerer. Vi kan kun kreditere beløb for varer, som ser pæne nok ud til, at vi kan sælge dem til andre kunder. Hvis du f.eks. skal sende en bærbar computer til os, skal computeren være indpakket nok til at være beskyttet under transport. (Note: ved returnering af iPads, er det ikke tilstrækkeligt at ligge den i en boblekuvert) Du kan f.eks. genbruge den kasse og det kassefyld, vi sendte produktet til dig i. Hvis varen ikke er indpakket bliver den mast, ridset og skrammet og vi vil/kan ikke sælge varen til andre kunder, hvis den ser slidt ud. Modtager vi varer som ikke er ordentligt emballeret, og vi derfor ikke kan kreditere, skal du selv betale for fragten, hvis du ønsker varen retur. Hvis du er i tvivl om emballeringen af en vare, du skal sende retur, er du velkommen til at kontakte kundeservice.
Tilbagebetaling af returvarer? Vi laver en kreditnota til dig indenfor 5 hverdag. Hvis du har betalt med kort, tilbagefører vi beløbet indenfor 3 hverdage. Hvis du ønsker beløbet overført til en anden konto, skal du gøre os opmærksom på dette, når du returnerer.
Vil du gøre brug af 30 dages fortrydelsesret? info@battery-plus.dk yder 30 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager forsendelsen. (Jf. købelovens bestemmelser) Fortryder du købet, skal battery-plus.dk underrettes herom senest 30 dage efter den dag, du modtog dine varer. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den blev modtaget i. Emballagen kan i nogle tilfælde betyde, at varens salgsværdi forringes, og dermed kan fortrydelsesretten ikke udnyttes. Du skal selv afholde omkostninger, der er forbundet med at returnere varen til battery-plus.dk’s adresse. Du bedes returnere varerne i original emballage sammen med et RMA-nummer. kontakt: info@battery-plus.dk Hvad er reglerne for reklamation? På varer købt hos battery-plus.dk ydes 1 års garanti og 3 års reklamationsret (jf. købeloven), medmindre andet er nævnt under det enkelte produkt, eller det er et batteri (som er en forbrugsvare). 4. Betaling Hvilke betalingsformer kan bruges? Hos battery-plus.dk kan du betale med nedenstående:
Ved betaling med kreditkort vil fakturabeløbet blive hævet samme dag, som varen afsendes fra lager. (Jf. dansk lovgivning) Ved betaling med mastercard vil fakturabeløbet blive reserveret samme dag, som ordren ligges. Hvornår bliver min betaling trukket? Ifølge dansk lovgivning trækker battery-plus.dk din betaling for varen samme dag, som denne afgår fra lager. 5. Brug af siden Hvordan bestiller jeg ved battery-plus.dk? Find dine ønskede varer
|